Workshop Cara Cepat & Tepat Berkebun Gaharu Emas

Labels:

Perhatian kepada semua,


Kepada peserta dari Malaysia yang berminat untuk menyertai sila berhubung dengan saya di talian 018-2306585 atau email aminah.mdsaad@gmail.com. Memandangkan pada 14-17hb ini saya akan ke Bangkok jadi saya lebih prefer anda menghubungi saya melalui email.

Yuran RM 300 termasuk penginapan satu malam. Murah kan? Jadi jangan lepaskan peluang ini. Anda berpeluang bertemu dengan pengusaha2 gaharu dari Indonesia, Malaysia dan Brunei. Jemputan juga ada dari Thailand, UAE dan Singapore.


Rindu geng bas sekolah. InshaAllah berjumpa di Pekan Baru nanti :)


Tahniah buat salah sorang geng bas sekolah, Adi atas pelancaran dan pembukaan gaharu shop di Brunei (Oudh Al-Aswad). Kepada sahabat-sahabat di Brunei, jemputlah singgah kedai beliau di Airport Mall.



Jumpa lagi semua.

Oh lupa, kepada yang tidak berkesempatan untuk hadir ke Workshop di atas anda bolehlah datang ke Seminar Gaharu Anjuran MTIB pada 14,15 Mei ini bertempat di Bangunan PGRM Cheras. Ikutkan perancangan awal saya memang nak hadir ke seminar ini namun kerana ad hoc program ke Bangkok maka saya tidak dapat hadir. Saya yakin Allah aturkan yang terbaik utk kita.

Ikhlas,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment