Lagi Rujukan Gaharu

Labels:

Kepada semua peminat gaharu dan juga yang sentiasa ingin menambahkan ilmu berkaitan gaharu, anda bolehlah dapatkan buku keluaran FRIM bertajuk " Tapping the Wealth From Karas Tree". Kepada yang jauh, boleh beli daripada website FRIM saya rasa, tapi kepada yang dekat boleh terus ke kedai buku FRIM. Harga buku ini hanya RM60.



Seorang pakar motivasi Kop Kopmeyer ada berkata " Belajarlah daripada yang pakar kerana kita tidak mempunyai masa yang terlalu banyak untuk belajar kesemuanya sendiri. Salah satunya ialah dengan membaca buku-buku karangan mereka".

Lihat, orang yang dah hebat pun suka membaca inikan pula kita yang masih cetek ilmunya. Disebabkan sumber rujukan dalam bidang gaharu ini amatlah terhad, maka kita perlu mengambil kesempatan untuk memiliki setiap buku/artikel/majalah yang membincangkan tentang gaharu. Bukan setakat memiliki tapi membaca dan lebih baik jika ilmunya disebar-sebarkan.

Jika anda punya cadangan sumber-sumber yang boleh dijadikan rujukan apakata kongsikan bersama-sama yang lain. Semoga kita sama-sama mendapat manfaat daripada ilmu yang disampaikan. Disebabkan saya masih belum menghabiskan bacaan buku ini, jadi saya tidak akan membuat review di sini. Hehe.

Saya akhiri tulisan dengan ucapan wasalam dan selamat malam.

Ikhlas,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment