Update : Kursus 23 Mac 2013

Labels:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua,

Semoga anda sihat sejahtera walau apa jua yang dilakukan. Alhamdulilah, saya pun sihat juga tapi rasa sangat tak produktif :(

Ok, pada hari ini pada kadar mood yang sangat tak "produktif" saya ingin berkongsi gambar-gambar sempena kursus gaharu 23 Mac 2013 yang lalu. Saya berharap para peserta mendapat sesuatu daripada kursus ini. Walaupun anda tidak terus mempraktikkan namun saya yakin satu hari ini apabila anda memerlukan anda sudah mempunyai ilmu asas berkenaan gaharu ini. InshaAllah.

*Pengenalan Gaharu


*Praktikal Menanam 

* Lunch time :)

* My assistant yang membantu dari awal...thanks my lil brother :)

*Bw anak pokok untuk praktikal menanam with my mum

*En Ismail memulakan sesi II

 *Perkongsian oleh Pak Budi

*Gambar semua peserta ( without me)

* saya ada disitu :)

Terima kasih yang tidak terhingga kepada para peserta ( En Zamri, En Kasi, En Yakin, En Azahari, En Hanif, dan Pn Ronna) dan juga sahabat saya, En Ismail dan Pak Budi Hamidi bagi menjayakan kursus gaharu saya pada kali ini. 

Kepada semua peserta,
Semoga persahabatan yang terjalin berterusan :)

23 Mac 2013 juga ialah tanggal lahir saya yang ke-28. Ohh, masa berlalu begitu pantas, tak sedar saya dah almost 30. Semoga tercapai impian lagi 2 tahun.  Terima kasih atas setiap ucapan yang diterima. Saya berharap dapat terus berkongsi sesuatu berkenaan gaharu disini. Terima kasih Ya Allah, atas kurnian yang diberikan ini dan juga orang-orang sekeliling yang sangat awesome !!

Yang Menulis,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment