Gaharu Lestari ke Utara

Labels: ,

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Dua entri pada hari yang sama. Sangat produktif kan? Haha. Saya sedang membuat perancangan untuk ke Utara ( Perak utara, Pulau Pinang, Kedah) selepas sambutan Hari Raya Aidil Adha ini. Saya rasa bersalah kerana banyak appoinment di sebelah utara kerap tergendala atas urusan-urusan lain. Saya mohon maaf kerana asyik membatalkan urusan-urusan tersebut, namun begitu InshaAllah saya dan team akan ke sebelah Utara untuk selesaikan beberapa urusan (banyak urusan juga).

Kepada yang ingin berjumpa (berkenal-kenalan dengan Gaharu Lestari) boleh maklumkan kepada saya nama dan lokasi anda. Kita akan cuba susunkan mengikut kesesuaian. Yang sudah membuat perbincangan awal dengan Gaharu Lestari sebelum ini InshaAllah saya akan follow up dengan SMS semula tarikh sebenar saya akan turun ke sana. Saya nak pastikan dulu masa betul-betul jadi tak adalah tertangguh lagi :)


SMS kan nama, lokasi, tujuan anda ke 018-2306585 . Macam pertandingan pula. Hihi :)

Gaharu Lestari juga akan menganjurkan satu program bersama komuniti pada November 2013 nanti. Maklumat lanjut akan saya maklumkan di blog. Jadi sesiapa yang nak sertai bersama program ini adalah dialu-alukan. Penyertaan adalah PERCUMA.



Ok, kepada yang lelaki sila bersiap untuk ke Masjid. 

Comments (0)

Post a Comment