Ebook Gaharu Edisi 2

Labels:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,

Apa khabar anda semua, semoga semua sihat-sihat selalu? Sejak akhir-akhir ini, saya mengalami masalah untuk tidur. Tak tahulah kerana terlalu banyak berfikir atau memang mata memang degil nak tidur. Sebelum ni, kalau nampak je bantal confirm boleh tidur dengan nyenyak. Masa saya belajar dulu, jika rehat sejam pun sempat balik dulu untuk tidur. Tidur kena cukup kalah baby. Tak boleh dijadikan contoh betul kan? Haha.

Ok berbalik kepada tajuk entri pada hari ini. Saya rasa memang sudah lama saya ingin melancarkan Ebook Edisi 2 saya. Namun kesibukan dan beberapa halangan menjadikan ia sering tertangguh. Tetapi Alhamdulilah saya rasa sudah bersedia untuk mengeluarkan ebook kedua ini. Ebook kedua akan dilancarkan pada 30 November 2013. This is a special date. Jadi saya pilih tarikh ni utk pelancaran ebook ini. Ebook Edisi kedua ini mengandungi 3 bahagian :-
1) Ebook Utama
2) Travelog Gaharu
3) Video


*bukan cover sebenar ebook. Cover sebenar masih dirahsiakan :)



Preview Kandungan Utama Ebook :-
Pengenalan
Kenali spesis Gaharu
Kaedah Semaian Biji Berkesan
Pembangunan Ladang Efisien
Faktor Kejayaan & Kegagalan 
Pengusaha Berjaya. Kenapa berjaya?
Pengusaha Gagal. Bagaimana mengatasi?
Carving
Penyulingan Pati Minyak Gaharu
Pasaran

Travelog Gaharu 
- Catatan Perjalanan Gaharu
- Ada beberapa siri Travelog tetapi untuk pakej ini hanya diberikan satu sahaja :)

Video 
- Ada 5 Video yang akan diberikan :)

Harga Pakej Ebook Edisi Kedua = RM 50

Kepada sesiapa yang membuat tempahan sebelum 30 November 2013, harga istimewa akan diberikan iaitu hanya RM 30 sahaja bagi pakej Ebook Edisi 2 ini. Tetapi ebook ini hanya akan diberikan pada anda pada 30 November 2013 ini. 


Kepada yang ingin membuat pre-book bagi ebook edisi kedua ini, boleh membuat pembayaran ke CIMB Gaharu Lestari Resources 12220008727052 dan emailkan bukti pembayaran ke aminah.mdsaad@gmail.com .

Terima kasih :)




Comments (0)

Post a Comment