Kursus Gaharu Mei 2012

Labels:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua,

Untuk makluman semua, satu kursus hands-on gaharu akan diadakan pada pertengahan bulan Mei ini (19 Mei 2012) bertempat di Klang. Kursus ini akan dijalankan kawasan tanaman gaharu bertempat di Sungai Serdang, Klang. Kursus sehari ini akan memberikan satu pengalaman baru kepada individu baru tentang keadaan sebenar bergelar seorang "penanam gaharu".

Jika anda mengharapkan satu kursus yang berlangsung di dewan berhawa dingin, ini bukanlah kursus yang sesuai untuk anda. Kami menganjurkan kursus hands-on iaitu kursus diadakan dikawasan tanaman pokok karas. Rasai sendiri pengalaman sebagai bakal penanam baru bermula dari menanam sehingga ke suntikan inokulan.





Yuran kursus ini adalah RM 200 untuk program sehari dan hanya terhad kepada 8 orang sahaja. Walaupun kursus tidak dijalankan dengan slide presentation, namun kami akan membekalkan manual rujukan untuk anda rujuk apabila pulang. Dan sebarang pertanyaan anda masih boleh berhubung dengan kami melalui email.

Kepada yang berminat boleh membuat pendaftaran dan pembayaran kepada Aminah Md Saad ( 158109209521- Maybank) dan emailkan maklumat diri dan pembayaran anda ke aminah.mdsaad@gmail.com

Semoga berjumpa nanti :)


Ikhlas,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment