Oud Perfume Adam & Hawa

Labels: ,

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sebelum saya sambung entri jalan-jalan, saya nak update sikit berkenaan produk terbaru lestarybrand ni. Serius memang saya terlupa nak update dekat blog. Saya just update dekat facebook dan juga page. Produk ini kita keluarkan sebulan sebelum bulan Ramadhan yang lalu. Alhamduilah sambutan sangat sangat luar biasa. Tambahan nak Raya, ramai yang nak wangi-wangi dari pagi sampai petang untuk beraya bersama keluarga dan sanak-saudara tercinta. So ramai yang beli untuk diri sendiri, tak kurang juga yang beli untuk dihadiahkan buat ahli keluarga. 

Oud Perfume ini kami namakan Adam & Hawa. 

Untuk kaum lelaki (Adam) dan untuk kaum Wanita (Hawa). Memang sesuai sangat kan memandangkan ini antara produk pioner kami dalam bidang perfumery. Bau yang lebih modern bersesuaian dengan pengguna di Malaysia.




Di datangkan dalam pek kecil molek 10ml (spray)
Harga Runcit : RM 30
Nak dapatkan harga yang lebih murah sila jadi Agen #lestarybrand ye :)


Syukur Alhamdulilah Adam & Hawa mendapat perhatian ramai. Ada yang cakap bauan tahan lama betul, dari pagi pergi kerja balik selalu dah busuk-busuk tapi dengan Adam& Hawa bau masih maintain wangi. Balik nak terus cium isteri pun boleh ye, tak delah bau masyam kan :)



Di sebabkan Adam&Hawa kecik molek so memang selalulah mengikut saya ke mana saja. Letak je dalam handbag dan boleh bawa ke mana saja. Di sebabkan saya suka bauan yang lebih feminin tentulah Hawa akan menjadi pilihan kan? Hawa ni dah ikut saya ke Japan, Hong Kong, China dan bulan depan mungkin la mengekor sekali pergi ke Dubai. En Husband pun tak dapat ikut ke mana-mana saya pergi. Tapi En Husband sentiasa terpahat kukuh di hati. Hehe. 


Bestkan orang Malaysia dapat beli oud perfume pada harga RM 30 sahaja sebotol


Dan nak tambah rencah betapa bestnya beli Adam&Hawa sekarang, setiap pembelian 1 botol '(RM 30)  anda berpeluang menang wang tunai bernilai RM 100 (cabutan setiap 2 minggu di Page Lestarybrand HQ) dan juga hujung tahun ni kita ada cabutan untuk 2 tiket percutian ke Krabi. Wow mana nak dapat kan?? Dah le dapat wangian gaharu yang sangatlah mampu milik, ada peluang nak dapat cash dan percutian lagi. 

Tapi yang nak beli produk-produk lestary yang lain pun jangan risau ok, boleh juga berpeluang dapat kupon untuk cabutan ni. Best kan? Kalau best apa lagi boleh la beli produk lestary brand daripada agen/stokis kami atau boleh beli dekat website. 



Okey rasanya sampai sini dulu entri produk kali ni. Boleh follow kami di Page Gaharu Lestari Resources untuk dapatkan info-info terbaru aktiviti syarikat dan juga Page Lestarybrand HQ untuk maklumat produk dan juga promosi-promosi yang dijalankan. 

Ikhlas Menulis,
Puan Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment