Sudah Gaharu, Gaharu Lagi

Labels:

Assalamualaikum wbt dan Selamat Hari Minggu,

Masuk office hujung minggu sebab nak update blog? Hihi. Tak adalah dah beberapa hari saya di luar kawasan. Jadi hari ini masuk office sebab nak sambung kerja-kerja yang tertunggak. Memang saya kerja 7 hari seminggu pun. Untung Gaharu Lestari Resources ada pekerja rajin macam saya kan. Angkat bakul sendiri sebab tak ada orang nak puji pun. Haha. Sekarang di rumah ada mak cik saya yang sakit, dia pun asyik tanya saya kerja apa hari-hari ke luar. Macam tak ada cuti pun. Gila kerja? Tak juga sebab saya rasa enjoy je hari-hari kena kerja pun. Alhamdulilah setakat ini saya tiada masalah untuk buat apa juga tugasan yang diberikan. Nak masuk hutan tengok pokok, nak kena turun menanam pokok, nak kena turun suntik pokok, nak kena turun jaga booth, nak kena jumpa client, nak kena jadi driver, nak kena buat design dan update online , kena pergi urusan2 rasmi, memang serba boleh ni..Siapa nak ambil saya kerja?? Hehe. Eh terlebih sudah...

Minggu lepas minggu makanan Arab. Petanda nak travel ke sebelah2 Arab kot :P


Ok, berbalik kepada topik kita pada hari ini. Macam biasa saya ingin menulis pada gaharu lah. Lebih spesifik berkenaan dengan minyak wangi gaharu. Boleh bayangkan tak bau minyak gaharu?? Ada yang pernah bau dan pasti ada juga yang belum berkesempatan untuk bau kan? Kalau belum pernah bau minyak Gaharu boleh buat pembelian dengan Lestary Brand. Wink Wink. Sempat promote sat. Haha. Sekarang kami juga ada mengeluarkan dalam bentuk vials (1ml) bagi yang berminat untuk mencuba Pati Minyak Gaharu yang tulen setulennya.


Sumber : http://www.pure-perfume-oils.com/
Punya la malas nak ambil gambar sendiri. Tapi Tuan/Puan boleh buat perbandingan sendiri dengan company ni. Harga semasa RM 108 untuk 0.25g. 


Harga vials yang dikeluarkan oleh Lestary Brand bermula RM 50- RM 100 bagi 1ml. Ada 3 jenis buat masa ini. InshaAllah saya akan kemaskini di laman web lestary brand yang sudah lama tidak dikemaskini. Bagi pek pengguna saiz biasa 3ml dengan botol kristal yang sangat mudah di bawa untuk ke mana sahaja. Bau yang tidak akan dilupakan. Jadikan ia salah satu koleksi minyak wangi anda. Di jamin tidak akan menyesal :)

Minyak Gaharu Tulen dengan Botol 3ml 
Harga bermula RM 100 hingga RM 350

Wangian baru campuran bunga-bungaan yang akan saya kemaskini di laman web kami. 



Botol bagi pembelian borong. Harga boleh di bincangkan. 1 tola=12ml.

Ketika Pameran Koperasi Bahagian Tanjung Malim. Sedang buat penerangan sedikit kepada YB Khusairi.

  
Buat perbincangan untuk penambahbaikan kedai sahabat di Batu Feringgi. Memang best bab-bab kasi idea ni. Banyak benda-benda baru akan di update InshaAllah dah siap saya kongsikan dengan semua di sini. 


Comment (1)

Ini bole la buat minyak pengasih unt pikat cik mina,,,,,

Post a Comment