Produk Gaharu & Promosi Ramadhan

Labels:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua,

Kepada yang sedang bercuti, selamat bercuti. Kepada yang sedang bekerja macam saya, semoga dapat menjalankan tanggungjawab yang di amanahkan dengan penuh rasa tanggungjawab. Komited dan serius dalam setiap pekerjaan yang diusahakan.

Bersempena Ramadhan yang bakal tiba ini, Gaharu Lestari Resources telah mengadakan Promosi Ramadhan. Dengan setiap pembelian produk daripada Gaharu Lestari Resources bernilai RM 50 anda akan mendapat sekotak Teh Gaharu Herba Extra Sachet secara PERCUMA. Dan bersempena Promosi ini juga harga bagi sekotak Teh Gaharu Herba Extra Sachet hanyalah RM 10. Memang sangat berbaloi-baloi.

Teh Gaharu Herba ini diformulasikan dengan herba terpilih iaitu misai kucing, pecah beling dan daun gaharu yang berkhasiat tinggi. Meningkatkan imunisasi badan dalam keadaan cuaca yang semakin tidak menentu dan penyebaran penyakit yang begitu mudah terkena pada orang-orang awam seperti kita. Selain itu, ia dapat menyingkirkan asid urik berlebihan dalam badan yang boleh menyebabkan gout. Anti-stress dan juga anti-kanser. Jadikan ia minuman harian. Juga baik untuk pesakit kencing manis dan darah tinggi. Boleh dijadikan minuman harian keluarga.

Teh Gaharu Herba Lestary Extra Sachets. Cubalah sekarang !!

Dengan setiap pembelian mana-mana barangan bernilai RM 50 yang terdapat di Gaharu Lestari juga anda boleh mendapatkan PERCUMA sekotak Teh Gaharu Herba. Produk boleh dicampur. Antara produk yang anda boleh dapatkan ialah : -

Tasbih Gaharu 
33 biji 10mm = RM 45
33 biji 12mm = RM 50
99 biji 10mm = RM 120


Kopi Gaharu 4 in 1
RM 25 
( Beli 2 kotak kopi Gaharu PERCUMA 1 kotak Teh Gaharu Herba)

InshaAllah, minggu hadapan anda juga boleh menikmati Kopi terbaru jenama Lestary. Enak dan sesuai diminum seisi keluarga untuk berbuka puasa. Gabungan hebat premix kopi, ekstrak daun gaharu dan aprikot yang kaya dengan khasiat untuk tubuh badan anda. 



Teh Gaharu Madu (3in1)
RM 10

Minyak Wangi Gaharu Kasturi Syifa'
Ekonomi Pack
RM 25 

Minyak Wangi Gaharu Kasturi Syifa'
Ekonomi Pack
RM 50 


Minyak Wangi Gaharu (Exclusive)
RM 200

Minyak Wangi Gaharu (Exclusive)
RM 150

Minyak Wangi Gaharu (Exclusive)
RM 100


Untuk minyak wangi Exclusive terdapat 5 wangian iaitu :-
1) Soft Flower
2) Night Flower
3) Hill
4) Jungle
5) Alamanda

Bagi yang berminat untuk membuat tempahan secara online, kami boleh menguruskan proses penghantaran dengan kos yang sangat minima. Buat pembelian mana-mana produk dan dapatkan PERCUMA Teh Gaharu Herba Extra Sachets. Promosi sehingga 27 Julai 2014.

Untuk maklumat lanjut boleh berhubung dengan kami :-

Pejabat : +605-4321002
H/P : +6013-4335541

Whatsapp/Wechat : +6016-2335394





Comments (0)

Post a Comment