Macam-macam Gaharu

Labels:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Semoga anda semua dalam keadaan sihat sejahtera. Dikurniakan kesabaran dalam setiap usaha yang sedang dilakukan. Sebenarnya saya yang sedikit down. Penat sangat rasa. Urusan perniagaan dan urusan keluarga. Dua-dua perkara yang sangat penting dalam hidup saya.

Ada orang cakap dekat saya, nak buat sesuatu buat dengan ikhlas. Kalau merungut nanti sia-sia je.

Ada orang cakap dekat saya, jangan mengharap balasan daripada manusia. Nanti saya akan kecewa.

Saya sedang belajar untuk buat semua perkara seikhlas hati. Sesabar mungkin. Tanpa mengharap apa-apa balasan. Cuma saya berdoa agar Allah permudahkan segala urusan saya. Allah bantu beri saya jalan yang terbaik dan penyelesaian dalam setiap kekusutan yang sedang dialami. Allah berikan saya kecerdasan fikiran dalam menghadapi apa jua cabaran yang mendatang. Ya Allah, hanya padaMu ku sandarkan pengharapan. Mungkin ini caranya Allah ingin memberikan saya pahala. Untuk menghapuskan dosa-dosa kecil.










Kedai Gaharu di Batu Feringgi. Jemput datang semua !!


Menanam Pokok Gaharu




Lawatan untuk suntik pokok & site menanam

InshaAllah beberapa urusan untuk membangunkan tempat penyulingan gaharu di Trolak Utara telah mendapat feedback positif dan mudah-mudahan kami dapat memulakan proses tersebut secepat mungkin. Ya Allah, berikan aku kemudahan. Berikan aku kekuatan untuk merealisasikan dan menghadapi apa jua cabaran yang pastinya tidak mudah. 



Comments (0)

Post a Comment