A Picture Tell Thousand Words

Labels:

Wah pagi-pagi menulis entri tajuk english nampaknya? Haha.

Sebenarnya semalam saya ke workshop " Qua Vadis Industri Gaharu", walaupun hanya sempat hadir untuk hari yang kedua namun saya bersyukur kerana tetap hadir dan dapat berjumpa dengan kawan-kawan dan peserta-peserta yang best2. Tapi saya tak sempat nak tangkap gambar sangat, sibuk berjumpa dengan orang. Tunggu siapa2 upload di FB saya nak minta kebenaran copy je.

Ok tajuk entri memang itulah yang ingin dilakukan. Hari ini sekadar ingin berkongsi gambar. Iya, gambar. Sebab ada yang cakap saya tak upload banyak gambar di India. Memang sibuk jadi saya upload je la gambar dengan sedikit penerangan. Nak tulis banyak2 memang pada kadar yang tidak berapa rajin. Ok just enjoy the picture :)

Gambar tidak ikut kronologi. :)



























Rupa-rupanya tak sempat nak buat penerangan sikit. Nanti free2 saya edit entry ni. Bye semua, nak pergi sekolah :)


Aminah Saad


Comments (0)

Post a Comment