Update 26 Ogos 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua,

Semoga semuanya dalam keadaan sihat sejahtera. Saya sedikit batuk dan juga sakit mata. Hmm..Ujian dari Yang Kuasa. Gathering Raya lepas berjalan lancar dengan kehadiran 14 orang yang kebanyakkannya bekas peserta daripada SCCTBEG. Terima kasih kepada semua yang memberikan komitmen bagi menjayakan program ini. InshaAllah program sebegini akan diadakan dua bulan sekali bagi membincangkan permasalahan-permasalahan antara pemain-pemain industri selain berkongsikan peluang-peluang yang diperolehi. Kepada anda semua yang diluar sana, jom join program ini inshaAllah next event pada 26 Oktober 2013. Lokasi masih di De Palma Ampang.





Kita tidak akan berjaya apabila bergerak sendirian. Apabila kita bersatu dan bekerjasama, sesuatu yang susah akan menjadi mudah. Untuk memikirkan suatu perkara sendirian pasti lebih susah dibanding dengan berfikir secara beramai-ramai. Semoga dengan kerjasama sebegini kita akan lebih kuat untuk mengatasi apa jua cabaran yang berada dihadapan. Memang kumpulan ini saya sangatlah suka kerana masing-masing tidak lokek ilmu dan sedia berkongsi idea dan pandangan. Dan tidaklah terlalu serius dan masih boleh bergurau senda. Hidup ini singkat untuk kita terlalu serius. Hidup bukan semata-mata untuk berfikir tentang permasalahan-permasalahan dan perniagaan gaharu kan?



InshaAllah, esok (27 Ogos 2013 - 1 Sep 2013) saya akan ke Assam, India. Saya mohon anda semua doakan saya ye. Doakan keselamatan dan segala urusan saya berjalan lancar. Kadang kala kita berjaya bukan kerana doa kita, tetapi kerana doa orang lain buat kita. Terima kasih buat insan-insan penting disekeliling saya yang selalu mendoakan saya. I loye you all.

Maaf atas beberapa perkara yang tertangguh, saya akan selesaikan pulang nanti ya :)



Salam Sayang,
Aminah Saad


Comments (0)

Post a Comment