Semoga Keadaan Sejahtera :)

Labels:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Apa khabar anda semua? Mungkin ramai yang dalam keadaan yang tidak berapa sihat memandangkan keadaan cuaca yang tidak menentu ditambah dengan keadaan jerebu pada tahap yang agak membimbangkan. Saya juga tidak berapa sihat sejak akhir-akhir ini.  Walaupun dalam keadaan yang tidak menentu ini, saya berharap agar menjelang tarikh seminar kita pada 29, 30hb Jun 2013 ini keadaan akan menjadi seperti sedia kala. InshaAllah.

Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan "Selamat Hari Lahir" buat Tuan Pengurus Pengeluaran saya, Ridzuan Bin Md Saad yang banyak membantu saya sejak akhir-akhir ini. Semoga panjang umur, di murahkan rezeki dan berjaya dalam kerjaya yang sedang dibina.


Walaupun banyak cabaran dan dugaan, jangan mudah mengalah ya. Allah sedang menguji kita. Akhir kata, jumpa di Pekan Baru ya 29-30hb Jun 2013 ini :)


Yang Benar,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment