Pembicara Seminar Cara Cepat & Tepat Berkebun Gaharu Emas

Labels:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Semoga anda semua dalam keadaan sihat sejahtera. Agak lama rasanya saya tidak menulis entri di blog ini. Agak sibuk dengan beberapa urusan berkaitan dengan seminar cara cepat dan tepat berkebun gaharu, dengan sibuk untuk menghantar laporan study, perbincangan dengan beberapa pihak berkaitan gaharu, kenduri kendara semuanya dalam bulan ini. Tu yang agak kelam kabut sedikit.

Walaupun tarikh pendaftaran telah ditutup bagi seminar cara cepat dan tepat berkebun gaharu emas, tetapi masih ada juga yang ingin membuat pendaftaran. Kami agak fleksibel dan masih menerima pendaftaran.

Perkongsian sedikit daripada Facebook - Gaharu Plaza

1) Perkongsian Baru : Baja Perangsang Pembentukan Resin Gaharu " HALIGROW BOOSTER" khusus dirancang oleh Proffesor dari USA.



2) Formulasi Edisi Baru : Bamboo Satay Stick oleh Witsawa (Thailand)




3) Pengasas Inokulan Gaharu Biotech (IGB) En Jamar ( Malaysia)



4) Penulis buku " Gaharu Khazanah Komoditi" Encik Ismail


5) Pemenang Kalpataru Indonesia 


Kenali juga dengan ramai rakan-rakan baru peserta yang akan menyertai seminar ini nanti. InshaAllah, ia amat berbaloi. InshaAllah saya akan berada di Pekan Baru dari 26 Jun 2013 sehingga 2 Julai 2013.

Jumpa di sana :)

Aminah Saad

Comment (1)

semua macam terer cik aminah oii.. mana satu yang boleh pakai..!!! takkan tak boleh rekemen. pokok kat Malaysiakan banyak. tapi super max tak ada pula dalam scenario.. :-(

Post a Comment