Kursus Gaharu 2012

Labels:


Sempena tahun baru 2012 yang akan menjelma, Gaharu Lestari Resources mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2012 dengan penuh kesyukuran dan azam untuk memperbaiki diri supaya menjadi lebih baik dari segala aspek. Kepada yang sudah menanamkan azam sempena maal hijrah yang lepas, semoga kita berusaha sedaya upaya untuk merealisasikan segala yang dirancang.

Pada tahun 2012, Gaharu Lestari Resources (GLR) akan mengadakan kursus gaharu kepada individu yang berminat untuk terlibat dengan industri ini. Ini merupakan salah satu perancangan GLR untuk tahun 2012 akan datang. InsyaAllah, kursus pertama GLR adalah pada bulan Februari akan datang bertempat di Jengka Pahang. Saya akan update maklumat terkini berkaitan dengan kursus ini dari masa ke semasa. 

Saya berharap agar kursus yang akan diadakan ini dapat membantu individu-individu yang berminat untuk terlibat dengan industri ini untuk mendapatkan maklumat yang lebih tepat. 

Semoga Allah mempermudahkan perancangan ini :)

*kepada orang-orang jengka, jemput datang ke kursus gaharu GLR :)

****************************************************************************
UPDATE
Tarikh : 25 Februari 2012
Masa : 8 - 5.30 petang
Tempat : Auditorium 2, UITM Jengka, Pahang
Yuran : RM 250

*Pembayaran boleh dibuat kepada Nazariah Zainal Abidin - Maybank (151306735784) / CIMB (14300073652520)
*Kepada peserta yang jauh, kami boleh menguruskan penginapan anda mengikut jenis penginapan yang ada (sewa penginapan tidak termasuk dalam kadar yuran yang dikenakan).
*Untuk peserta yang telah mendaftar, jika anda ingin membatalkan penyertaan, anda boleh refund yuran yang telah dibayar jika pembatalan dibuat 10 hari sebelum tarikh kursus.


****************************************************************************
Ikhlas,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment