Akhiran dan Awalan

Labels:

Assalamualaikum semua,

31 Disember 2011

Penghujung 2011 yang lepas, saya tutup dengan lawatan sempena kajiselidik yang saya jalankan ke tempat penanam gaharu di Selangor. Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada En Zainal dan En Zaini yang sudi meluangkan masa bagi menjayakan kajiselidik ini. Semoga ia memberikan manfaat untuk generasi akan datang dan juga kepada pembangunan industri gaharu khasnya :)


Bersama dengan En Zainal dan isteri di Kg Sg Serdang, Klang



Bersama dengan En Zaini (kiri) dan juga sahabatnya di Pekan Meru 

Banyak ilmu pengetahuan yang dikongsikan apabila berjumpa dengan orang-orang yang sudah berpengalaman ni. InsyaAllah, dari masa ke semasa saya akan kongsikan ilmu-ilmu baru ini buat pembaca sekalian juga :)

1 Januari 2012 

Perjalanan saya bersambung pada 1 Januari 2012 dengan lawatan ke Rawang berjumpa dengan En Mustafa Sareh yang juga merupakan pemilik syarikat Arowana Gold. Tanaman gaharu yang diusahakan adalah disekeliling kawasan kolam ikan arowannya. Sungguh menarik kn?? Terima kasih yang tidak terhingga kerana dapat meluangkan masa untuk kajiselidik ini walaupun orang lain sibuk menyambut sambutan Tahun Baru 2012 :)

Pokok gaharu yang ditanam pada awal 2011 

En Mustafa bersama isteri dan anak :)

Saya berharap agar perhubungan yang terjalin berterusan dalam perniagaan gaharu yang sedang dijalankan ini juga. Semoga dengan kerjasama yang terjalin dapat menyumbangkan sesuatu kepada industri gaharu kita.

p/s : Minggu ini beberapa temujanji lagi sedang diatur dan diharap semuanya berjalan lancar.


Ikhlas,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment