Gaharu No.1 Stop Center in Malaysia

Labels: ,

Kakak saya cakap siapa yang certified Gaharu Lestari ni sebagai Gaharu No.1 Stop Center di Malaysia.

Saya cakap, tak depun yang certified. Saya mengaku sendiri. Haha ( Buruk beno perangai Puan Min ni kan?) Haha.

Actually itu ialah visi saya. Nak jadi Gaharu No.1 Stop Center di Malaysia menjelang tahun 2020. So rasanya tak salah la kan saya guna ayat tu. Lepas tu tahun 2025, jadi Gaharu No.1 Stop Center di Asia. Lepas tu di dunia. Haha. Gelak jahat. Berangan No.1, tak leh lawan punya.


Saya setkan dalam kepala otak saya macam tu. Supaya nanti otak dan fikiran saya akan bekerja seperti mana dia faham apa yang saya setkan. 

Orang percaya atau tidak memang tak penting langsung pun. 
Yang penting saya yakin sangat-sangat saya boleh capai. 

Hangpa percaya tak dalam saya ni dok berangan tinggi melangit ni, tak tahu mana hala nak cari dana yang diperlukan untuk buat satu-satu plan bagi 2018 ni ha. Kot2 ada yang terlebih duit ka, meh la contact saya mana tahu boleh jadi rangka kongsi (alamak, rangka pulak dah ni dh mcm zombie kampung pisang). Salah taip tu, rakan kongsi sebenarnya. 




Okey lah, ni je nak cakap. Nantilah saya update entri panjang-panjang lagi.

Lapar nak makan dulu.

Bye. 

Comments (0)

Post a Comment