Selamat Ulang Tahun

Labels: , ,

Selamat Ulangtahun ke - 31 buat saya. Hehe. 

Cepatnya masa berlalu kan?. Rasa macam masih muda sekolah-sekolah je. Terima kasih buat mak tersayang yang melahirkan diri ini. Penat lelah mengandungkan anakmu sehingga 9 bulan. Menjaga kerenah anak-anak dari belum tahu apa-apa sehingga membesar dewasa. Sesungguhnya jasa dan pengorbanan seorang ibu itu tidak mampu dibalas. Hanya doa mengiringi selalu. Semoga mak diberikan kesihatan dan kebahagian. Sekarang berjauhan sekejap dengan mak sebab mak tolong jagakan datuk yang sakit. Tapi masih boleh berhubung hari-hari. Kadang-kala xde benda nak cakap pun mesti rasa nak call mak :P

Birthday kali ini sambut di bengkel GLR sahaja sambil cat bengkel. Sambut dengan husband dan pekerja. Syukur Alhamdulilah masih diberikan umur untuk meneruskan perjalanan hidup ini.  Kami baru upgrade sikit bahagian pejabat GLR dan dibahagian pemprosesan bagi membolehkan kami memohon sijil Mesti. Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan ini. Boleh kami buka ruang kepada lebih ramai yang berminat untuk menggunakan perkhidmatan GLR bagi menghasilkan Teh Gaharu anda sendiri. Jenama anda sendiri. Juga boleh request jika ingin campurkan dengan bahan-bahan lain, inshaAllah kami boleh menyediakan untuk anda. Jemput datang ke Pejabat kami untuk berbincang lebih lanjut.



Moga tahun ini adalah tahun yang lebih baik untuk kami di GLR. Memang banyak lagi tanggungjawab yang belum selesai. Kami sedang berusaha untuk menyelesaikan satu persatu. Untuk makluman semua, promosi bagi anak pokok telah berakhir. Tahniah kepada yang telah mengambil peluang untuk membeli anak pokok ketika harga promosi. Selepas ini harga kembali seperti biasa. Boleh emailkan kepada kami di gaharulestary@gmail.com untuk mendapatkan quotation terkini. 


Untuk pembelian sebarang produk anda boleh terus ke laman web kami di www.lestarybrand.com. Jika ada produk yang sold out sila berhubung dengan pihak kami untuk double check jika kami terlambat update stok di laman web. Kami cuba memberikan perkhidmatan yang terbaik buat anda semua. Maafkan kami jika ada tersalah silap sepanjang berurusan dengan anda semua. Kami sentiasa cuba menambah baik perkhidmatan yang kami tawarkan. 


Minat baru. Cuba pelbagai jenis teh dengan pelbagai teknik. Hihi. Thanks kepada yang sudi bagi saya cuba pelbagai teh. Ada suggestion tak any good tea to try ??

Yang menulis,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment