Guangzhou 13 - 18 December 2013

Salam semua,

Semoga sihat2 selalu. Saya Alhamdulilah syukur semuanya dalam keadaan yang baik. Cuaca d Guangzhou yang sangat sejuk berjaya saya harungi dengan jayanya. Haha. Tp kulit jadi sangat2 kering. Saya harap ini penutup perjalanan saya tahun ini. Sebab kerja saya yang dekat sini pun sangat sangat banyak. Serius saya jadi mcm konfius jap sampai di rumah semalam sebab tak tahu hendak mula dari mana. Dan saya harus pindah rumah sebelum berakhirnya Disember ini. Satu barang pun saya belum packing sebab tak lekat kat rumah. Hihi.

Ok di pagi yang damai ini saya nak berkongsi sedikit gambar2 di Guangzhou. InshaAllah ada beberapa perkara yang sedang dibincangkan dan saya berharap memberi manfaat kepada semua kelak. Tolong doakan sama-sama. Mesti ramai yang rasa asyik stage perbincangan tak habis- habis, yes it works like that. Haha. Gaharu perniagaan jangka panjang yang sangat lumayan, it takes some time to create the trust and honesty. I believe we can make it.









Bukan mudah menjadi single traveller. Tambahan jika anda seorang perempuan. Tambahan lagi ia adalah ad hoc trip dan anda tidak bersedia. Hanya satu keyakinan yang kita perlu perkuatkan iaitu pergantungan kepada Yang Maha Kuasa. Semoga Allah sentiasa melindungi. Sebenarnya saya banyak nak membebel tapi tau tak rasa rindu nak makan nasi campur Kat gerai makcik for rumah saya ni. Perut pun dah bunyi lagu.

Bye. 

Comments (0)

Post a Comment