Sembang Gaharu 2 oleh Bio Benua Sdn Bhd

Labels: , ,

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua,

Pada 2 Mei 2015 ini (Sabtu), syarikat Bio Benua Sdn Bhd yang dimiliki oleh Datuk Hj Razak Ali akan menganjurkan satu program Sembang Gaharu 2. Program ini akan berlangsung dari jam 10 pg sehingga 1 tengahari. Masuk adalah PERCUMA dan makan adalah disediakan. Jika anda ada sebarang masalah jemputlah datang. Datuk Hj Razak adalah penerima medal silver bagi Inovasi Inokulan Gaharu.



Kepada yang masih ragu-ragu berkenaan industri gaharu ini jemputlah datang ke program ini. InshaAllah, banyak maklumat yang akan anda perolehi di samping dapat berkenal-kenalan dengan rakan-rakan dalam industri gaharu ini. InshaAllah jika tiada aral saya juga akan hadir ke program tersebut. Jom jom jumpa :)



Ok, sampai sini dulu hebahan ringkas saya. Kepada sesiapa yang berkelapangan jemput datang. Bukan senang nak dapat ilmu-ilmu percuma macam ni. Daripada orang berpengalaman pula. Dapat jumpa Cik Aminah juga tau (budget famous macam artis). Sesiapa yang nak dapatkan produk-produk gaharu daripada Lestary Brand jemput datang juga. Ada banyak juga produk baru lain. Jangan menyesal kalau tak dapat beli. Haha.

Produk baru di pasaran. Balm Gaharu. Harga hanya RM 15 :)


Ok, bye :)


Comments (0)

Post a Comment