Mesyuarat Agung PENGHARUM 2014

Labels:

Assalamualaikum kepada semua,

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru Cina kepada semua sahabat handai yang menyambutnya. Dan selamat bercuti juga kepada semua yang sedang bercuti. Gunakan masa yang berharga ini untuk keluarga anda.

Ada beberapa yang bertanya berkenaan dengan Mesyuarat Agung PENGHARUM 2014 yang baru berlangsung pada 26 Januari 2014 yang lepas. Untuk pengetahuan semua, segala perkembangan berkenaan dengan PENGHARUM akan saya kemaskini di blog pengharum :

http://pengharummalaysia.blogspot.com



InshaAllah segala aktiviti yang akan dijalankan pada tahun ini akan dikemaskini secara tetap bagi memudahkan semua ahli untuk menyertai. Saya jemput semua yang telah menjadi ahli untuk Follow/Subcribe blog PENGHARUM agar tidak ketinggalan dengan program-program yang akan dilaksanakan. Blog juga LIKE fanpage PENGHARUM. Kepada yang belum menjadi ahli jemput2lah menjadi ahli. InshaAllah kita akan bersama-sama menjayakan PENGHARUM untuk industri gaharu di Malaysia.


Dalam apa jua perkara yang kita lakukan, melakukan secara berjemaah adalah pasti lebih baik. Kita tidak akan berjaya jika bergerak sendirian. Apatah lagi dalam industri yang serba mencabar ini, mungkin kita kuat untuk menghadapinya seorang diri namun sejauh manakah kita boleh pergi jika kita melangkah seorang diri?? Walaupun PENGHARUM menghadapi pelbagai cabaran dan kelihatan tenggelam timbul, namun saya dapat rasakan tahun ini kita akan bangkit semula dan memperbaiki segala kelemahan. Dan saya sangat mengharapkan sokongan, kritikan membina, nasihat, dorongan, kata-kata semnagat daripada setiap individu yang terlibat dalam industri ini. Lets be the ocean together :)


Wassalam.

Comments (2)

Salam, sy nak cari candan gunung. Sapa2 ada stok?

Salam, sy nak cari candan gunung sapa2 ada stok? Wasap sy 0189160443

Post a Comment