E-book Pertama Gaharu Lestari Resources

Labels:

Impian saya sejak dari sekolah menengah ialah untuk menghasilkan sebuah buku yang boleh memberikan satu maklumat yang sangat berguna kepada masyarakat. Saya bukanlah jenis kaki novel tetapi lebih kepada buku-buku motivasi, perniagaan (offline dan online), pembangunan diri dan banyak genre lain. Namun kerana saya bukanlah seorang penulis yang baik, penulisan saya sering tertangguh separuh jalan. Kini, dengan satu azam yang kuat saya ingin menghasilkan e-book saya yang pertama dan juga e-book pertama bagi Gaharu Lestari juga.

Semoga impian menjadi kenyataan :)



"Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih kan?"

InsyaAllah, e-book ini akan berada dipasaran tidak lama lagi. Jadi kepada yang tidak berkesempatan menghadiri kursus, e-book ini juga boleh dijadikan sebagai salah satu sumber rujukan awal.

Ikhlas,
Aminah Saad

Comments (2)

Salam
Bagaimana cara untuk sy dptkan ebook ini

Salam bagaimana cara nak buat pesanan... Tkasih

Post a Comment