Teh Gaharu Herba Lestary Brand

Labels: ,

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan,

Alhamdulilah sekejap je dah hampir separuh Ramadhan kita lalui. Moga dengan kehadiran bulan Ramadhan ini dapat mengajar kita lebih dari sekadar menahan lapar dan dahaga. Jadikanlah Ramadhan ini sebagai ladang pahala untuk mengumpul sebanyak-banyak pahala yang boleh. InshaAllah.

Bersempena bulan Ramadhan ini, saya juga ingin mencadangkan anda berbuka puasa dengan Teh Gaharu Herba yang sangat menyegarkan. Minum panas-panas tanpa gula atau dengan gula. Memang terasa nikmatnya. Bukan sekadar melepaskan dahaga sebaliknya banyak manfaat dan khasiat yang bakal anda perolehi. Teh Gaharu Lestary Brand bukan sekadar teh biasa. Ia lebih daripada kebiasaan :)


Apa kata sempena Ramadhan kali ini kita cuba buat pilihan yang lebih baik dan lebih menyihatkan. InshaAllah seluruh keluarga boleh menikmatinya. Kepada yang telah mencuba pasti sudah tahu rasanya. Betul tak? Hehe. Dan sempena Ramadhan ini, untuk pembelian secara online kami berbesar hati memberikan penghantaran secara PERCUMA. Namun tempahan perlu dilakukan paling lewat pada 10/7/2015 jika ingin produk sampai sebelum raya. Haa..kan boleh juga dihidangkan ketika raya. Kebaikan mestilah selalu dikongsikan kan ? 


Promosi ini valid juga untuk Kopi Gaharu Aprikot. Cepat cepat sebab promosi ini hanya sah sehingga 10 Julai 2015 sahaja. Selepas itu harga kembali kepada harga biasa ye. Untuk agen/stokis juga promosi ini valid dengan harga agen/stokis. Nyum nyum :)

Untuk sebarang urusan pembelian, anda boleh menggunakan medium-medium ini :

1) Pembelian secara online di www.lestarybrand.com

2) Whatsapp/SMS ke 016-2335394

3) Call direct office kami di talian 05-4321002

Senang kan?

Ok, akhir kata Semoga Ramadhan kali ini memberikan rahmat yang tidak terhingga kepada kita.



Comments (0)

Post a Comment