Persoalan & Jawapan

Labels:

Assalamualaikum semua,

Semoga sentiasa sihat dan ceria. Pertamanya, saya ingin memohon maaf kepada anda yang menghantarkan persoalan melalui blog ini menggunakan form Hubungi Kami kerana saya baru membalas persoalan-persoalan anda. Ini atas permasalah yang tidak dapat dielakkan. Selepas ini, insyaAllah saya akan menjawab dengan kadar segera ( selalunya saya akan menjawab paling lambat dalam masa 2 hari jika tiada masalah dan saya dikawasan yang membenarkan saya online.)

Keduanya, jika anda membuat pertanyaan melalui sms saya juga minta maaf mungkin ada yang saya terlepas pandang dan tidak menjawab persoalan anda. Saya berharap agar anda boleh menghubungi saya semula melalui email atau facebook. Saya sedar kelemahan diri yang kadang kala mungkin terlupa atas kesibukan diri.

Ketiganya, kepada sesiapa yang pernah menghubungi saya melalui telefon tetapi tidak mendapat maklum balas dari saya harap masih sudi untuk menghubungi saya semula. Ini kerana, kadang kala saya terlupa untuk SAVE nama anda menyebabkan saya tidak dapat return call anda. Saya mohon maaf yang tidak terhingga. InsyaAllah, selepas ini saya akan lebih berhati-hati terhadap maklumat-maklumat penting ini.

Saya berharap anda masih sudi untuk membaca info dan maklumat-maklumat yang saya kongsikan disini. Dan kepada yang ingin bertanya atau berkongsi maklumat, saya berharap anda emailkan kepada saya di aminah.mdsaad@gmail.com, insyaAllah saya akan balas dan kongsikan maklumat yang ingin anda kongsikan dengan yang lain. Semoga sama-sama mendapat manfaat.

Tahun baru Maal Hijrah baru berlalu, dan tahun baru masihi akan datang. Semoga saya dapat memperbaiki kelemahan diri ini dan seterusnya lebih rajin untuk update maklumat-maklumat berkaitan dengan gaharu disini.


Salam Maal Hijrah,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment