Pembukaan Tirai 2011

Labels: ,

Assalamualaikum wbt buat semua,

Pada hari ini saya ingin berkongsi maklumat berkenaan satu "talk" yang akan diadakan di Annexe Hall, UiTM Shah Alam bertajuk " Enhancing the World of Fragrance Through Malaysian Bio-Gaharu". Program ini akan berlangsung pada 12 Januari 2011 ini bermula jam 8.30 sehingga 11.30 pagi. Ucapan ini akan disampaikan oleh Prof Dr Ku Halim Ku Hamid. Kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan isi kandungan ucapan pada hari ini, anda dijemput hadir.


 Pada pengakhiran program ini, akan diadakan pelancaran Gaharu Booster iaitu salah satu inokulan hasil ciptaan Malaysia. Mungkin inilah jawapan kepada pencarian anda selama ini. Semoga program ini dapat memberikan sesuatu kepada anda seterusnya menambahkan pengetahuan anda dalam bidang gaharu ini.

 * 1 bulan suntikan

Jangan lepaskan peluang ini untuk sama-sama mendengarkan ilmu-ilmu baru dari yang pakar. InsyaAllah, disamping mendapat ilmu baru kita juga akan berpeluang untuk berkenal-kenalan dengan rakan-rakan dalam industri yang sama.

Jika anda berminat untuk menyertai program ini, anda dikehendaki mendaftarkan nama dengan menghubungi 03-5543 6350 ( Pn Hamiza Ab Hamid) atau 03- 5543 6545 ( En Mohd Faizul Hassan) sebelum 29 Disember 2010 ini. Jangan lepaskan peluang keemasan ini !!

p/s : Maaf, saya tidak pasti sama ada pgrm ini open kepada semua atau tidak, jadi anda call untuk dapatkan kepastian bahawa anda boleh sertai atau tidak. Jika tempat sudah penuh, mungkin lain kali boleh sertai lagi. 


Sekian, Terima Kasih.


Ikhlas,
Aminah Saad

Comments (0)

Post a Comment